Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine
Collapse
X
-
Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine
Ik vind niet dat het een corrupt land is.. je moet jezelf misschien eens in hun situatie verplaatsen, je doet net alsof nederland kei arm is en we amper eten kunnen. Waarom zou je een ander geen welvaart gunnen? Zou jij ook willen als jij in een ECHT arm land leefde..
Je valt wel meteen iedereen aan die het niet met je eens is..
Als iemamd niet stemt is die persoon meteen niks meer waard?
Comment
-
Je hebt je eigen er niet in verdiept anders zou je beter weten, ik val je niet aan hypnotized je stelt een vraag en ik antwoord je ik vind je opmerking zo van de boel de boel laten en het komt allemaal wel goed, Oekraine is een van de meest corrupte landen ter wereld en zolang mijn overbuurvrouw in dit zogenaamde rijke land nog steeds naar de voedselbank moet omdat zij anders niks te vreten heeft heb ik dat land er niet bij nodig, het is puur voor de uitbreiding richting Rusland voor schaliegas en mooie stukken grond voor Monsanto.
Last edited by Urban; 24 March 2016, 14:05.
Comment
-
Laat jij maar wat positieve dingen zien waardoor het een verbetering voor Nederland zou wezen, voor de handel is die overeenkomst niet nodig want we exporteren daar al naartoe al is het de moeite niet waard.
http://statline.cbs.nl/Statweb/publication/?DM=SLNL&PA=81271NED&D1=a&D2=0-1,180&D3=2-6&VW=T
Comment
-
HUHUHUHHHHHUhUhuhUHWROOOOOOOOAAAAAARGHHHhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHh
WATDACHTJEDANIKLAATMENIETKAPOTMAKEN
allejuppaaah zolang je maar stemt, voor of tegen ik hoop dat ik persoonlijk snel kan zeggen dat ik en mijn kinderen zichzelf lekker en veilig voelen in ons land nu en voor in de toekomst.
doe wat je wijs lijkt.
Comment
-
Op 30 november 2015 zei ik :Dat referendum gaat uitdraaien op een geldverspilling, ze gaan daar geen rekening mee houden, Nederland heeft al lang groen licht gegeven voor dat verdrag.
Vandaag lees je in de reguliere media :
Nederland houdt referendum over verdrag dat niemand kent en al twee jaar goedgekeurd is
Quote uit het artikelDan is er nog het feit dat het verdrag twee jaar geleden al goedgekeurd werd door alle lidstaten van de Europese Unie, Nederland inbegrepen.
Hele artikel lees je HIER
Comment
Comment